Γνωρίζει Αγγλικά και Γαλλικά, και είναι πιστοποιημένος χρήστης της τεχνολογίας.
Από το 1989 έως σήμερα εργάζεται στο Εργαστήριο Πειραματικής Φυσιολογίας του Α.Π.Θ αρχικά ως άμισθη, από 6-11-90 (ΦΕΚ 179/29-10-90) ως Τεχνολόγος Ιατρικών Εργαστηρίων σε θέση Ε.Δ.Τ.Π κατόπιν σε θέση Ε.Τ.Ε.Π και στη συνέχεια ως Ε.Ε.Δ.Ι.Π ΙΙ, την οποία θέση κατείχε έως 3.8.2005.
18.1.05 κρίθηκε σε θέση Λέκτορα με γνωστικό αντικείμενο ‘Φυσιολογία’ θέση 14.12. κρίθηκε σε βαθμίδα επίκουρης καθηγήτριας με θητεία με γνωστικό αντικείμενο ‘Φυσιολογία’ του Τομέα Φυσιολογίας –Φαρμακολογίας της 19−1−2012 Ιατρικής Σχολής μονιμοποιήθηκε σε θέση μόνιμης επίκουρης καθηγήτριας με στον Τομέα Φυσιολογίας−Φαρμακολογίας του Τμήματος Ιατρικής (πρώην Ιατρική Σχολή) της Σχολής Επιστημών Υγείας με γνωστικό αντικείμενο «Φυσιολογία».
16−10−2013, διορίζεται, μετά από εξέλιξη, η επίκουρη καθηγήτρια με μονιμότητα Δωροθέα Καπουκρανίδου του Ιορδάνη, σε οργανική θέση καθηγητή, της βαθμίδας του μόνιμου αναπληρωτή καθηγητή, στον Τομέα Φυσιολογίας−Φαρμακολογίας του Τμήματος Ιατρικής της Σχολής Επιστημών Υγείας, επειδή έχει τα νόμιμα προσόντα.
Στο πλαίσιο της εργασίας μου στο Εργαστήριο Πειραματικής Φυσιολογίας του Α.Π.Θ συμμετέχει όλα τα χρόνια ενεργά στις εκπαιδευτικές και ερευνητικές δραστηριότητές του με κύριο στόχο την σύνδεση της βασικής έρευνας με το κλινικό κομμάτι της Ιατρικής. Έτσι με στόχο πάντα την εφαρμοσμένη φυσιολογία οι τεχνικές με τις οποίες έχει εξοικειωθεί είναι : (χρήση εξειδικευμένων οργάνων ηλεκτροφυσιολογίας, τεχνογνωσία και διαγνωστική ερμηνεία χρώσεων ανοσοϊστοχημείας καθώς και ιατροχημείας, χρήση κάμερας Lucida, image analysis, εφαρμογή διάφορων στερεοταξικών τεχνικών με σκοπό βλάβη κεντρικού και περιφερικού νευρικού, τεχνογνωσία σε προσδιορισμούς πεπτιδίων και άλλων βιοδεικτών σε βιολογικά υγρά, μοντέλα πειραματικού πόνου και πειραμάτων συμπεριφοράς, χρήση μικροτόμου ψυκτικού, δονήσεων και παραφίνης)
Επίσης είναι εξωτερική συνεργάτιδα του INFOLAB είναι εταιρεία φορέας παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης και ανάπτυξης ανθρωπίνου δυναμικού, ως εισηγήτρια σε σεμινάρια Πρώτων Βοηθειών
1. Πτυχιούχος του Τ.Ε.Ι.Θ, τμήμα Τεχνολόγων Ιατρικών Εργαστηρίων, Σχολή
2. Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Απρίλιος 1989,
3. Πτυχιούχος της Ιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ.
4. Διδάκτορας της Ιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ.
5. Δίπλωμα Ιατρικού Βελονισμού IGMART 2003 .
6. Δίπλωμα της Felasa για την πιστοποίηση χρήσης πειραματόζωων (2008)
7. Αναγνωρισμένη πιστοποίηση εκπαιδεύτριας Πρώτων Βοηθειών (2012).
8. Τίτλος Ιατρικής ειδικότητας : Δερματολόγος – Αφροδισιολόγος (2016)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ
Από το 1989 έως και σήμερα συμμετέχει στη διδασκαλία των εργαστηριακών ασκήσεων Φυσιολογίας στους φοιτητές του Ιατρικού, Οδοντιατρικού Τμήματος στα : β΄, γ΄ και δ΄ εξάμηνα. Επίσης στους φοιτητές της Φαρμακευτική σχολής. Ακόμη υπήρξε επιστημονική συνεργάτης στο ΑΤΕΙΘ συμμετέχοντας με αυτοδύναμη διδασκαλία Αιματολογία, Κλινική Χημεία, καθώς και για 15 έτη υπήρξα καθηγήτρια στο ΙΙΕΚ ΠΑΣΤΕΡ
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ
1. Συμμετοχή στη διδασκαλία του μαθήματος Φυσιολογία των Ρυθμίσεων και Νευροφυσιολογία στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών (ΠΜΣΙ) της Ιατρικής Σχολής του ΑΠΘ.
2. Διδασκαλία του μαθήματος Συστημική Φυσιολογία ως συντονίστρια του μαθήματος στο διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών (ΠΜΣΙΠ) της Ιατρικής Σχολής του ΑΠΘ.
3. Για τρία συνεχόμενα ακαδημαϊκά έτη πραγματοποίησε εθελοντικά σεμινάρια Πρώτων βοηθειών διάρκεια 40 διδακτικών ωρών στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης των φοιτητών του τμήματος επιστημών προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης του ΑΠΘ Για τα σεμινάρια ετοίμασε υλικό –σημειώσεις το οποίο διανεμήθηκε στους φοιτητές που συμμετείχαν (υπάρχει αρχείο και είναι και αναρτημένες στο site της σχολής).
4. Συμμετοχή στη διδασκαλία του μαθήματος « H τέχνη και η επιστήμη της χρήσης ζώων εργαστηρίου\και των βιολογικών υλικών τους »ως συντονίστρια στα μετεκπαιδευτικά μαθήματα υποψηφίων διδακτόρων της Ιατρικής σχολής. καθώς και διδασκαλία του επιλεγόμενου μαθήματος Πειραματόζωα μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών (ΠΜΣΙ) της Ιατρικής Σχολής του ΑΠΘ.,
5. Τα ακαδημαϊκά έτη 2012-2013 και 2013-2014 συμμετείχα στα σεμινάρια πρακτικής άσκησης του τμήματος Φαρμακευτικής της Σχολής επιστημών Υγείας του Α.Π.Θ με εισήγηση με θέμα : « Εφαρμογή Ηλεκτρονικής συνα ταγογράφησης τα υπέρ και τα κατά» που πραγματοποιείται στα πλαίσια προγράμματος σπουδών στο 9ο και 10ο εξάμηνο φοίτησης.
6. Συμμετοχή ως διδάσκουσα στο Δ.Π.Μ.Σ. ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΕΣ & ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ του Φυσικού τμήματος με θέμα : Η Χρήση ζώων εργαστηρίου & Νανοτοξικότητα
7. Συμμετοχή ως διδάσκουσα στο ΠΜΣ της Ιατρικής Σχολής με τίτλο Τεχνικές εξωσωματικής κυκλοφορίας – Τεχνολογία συσκευών Καρδιοχειρουργικής»
8. Διδάσκουσα στο Δ.Π.Μ.Σ με τίτλο Παθολογία Αθλουμένων άθληση και υγεία στο ΤΕΦΑΑ
Συμμετοχή στη συγγραφή κεφαλαίων διδακτικών βιβλίων & βοηθημάτων
1. Το 1996 έγραψα σημειώσεις για δυο μαθήματα του Ι.Ι.Ε.Κ ΠΑΣΤΕΡ. Τα μαθήματα αυτά είναι
α) Επιδημιολογία-Ενδονοσοκομειακές Λοιμώξεις και Πρώτες Βοήθειες και
β) Αποστείρωση και Σκεύη Εργαστηρίου. Και τα δύο αυτά συγγράμματα (σημειώσεις) χορηγούνται στους σπουδαστές του Ι.Ι.Ε.Κ από το 1996 έως και σήμερα.
2. Κεφάλαιο για τη Φυσιολογία του Δέρματος σε βιβλίο Υδροθεραπευτικής
3. Συμμετοχή στην μετάφραση δύο κεφαλαίων του βιβλίου Φυσιολογίας με τίτλο : Medical Physiology Principles for Clinical Medicine Fourth Edition edited by Rodney A. Rhoades, Ph.D. Professor Emeritus Department of Cellular and Integrative Physiology Indiana University School of Medicine Indianapolis, Indiana David R. Bell, Ph.D. Associate Professor Department of Cellular and Integrative Physiology Indiana University School of Medicine Fort Wayne, Indiana .
4. Σημειώσεις Πρώτων Βοηθειών για τους φοιτητές του τμήματος επιστημών προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης του ΑΠΘ
ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
1. Τέσσερα σεμινάρια για χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών με θέμα: « Χρήση Η/Υ εφαρμογές και χρήση Internet », «Excel και Access » «Εφαρμογές Γραφείου» & «Internet γι προχωρημένους» .
2. 4° Κλινικό Φροντιστήριο Αναζωογόννησης Νεογνού-Βρέφους – Παιδιού
3. Επιστημονική Ημερίδα με θέμα : Αναζήτηση στο διαδίκτυο και Ηλεκτρονική παρουσίαση εργασιών,
4. Μετεκπαιδευτικό Σεμιναρίου Νευροανοσολογίας,
5. Εξαμηνιαίο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών του Γραφείου Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ
6. 6ο Φροντιστήριο Αναζωογόνησης Νεογνού-Βρέφους-Παιδιού ΕΚΑΒ 2007.
7. Στο Ερευνητικό Κέντρο Αλέξανδρος Fleming στην Αθήνα με θέμα :« Course on laboratory animal science Μετά από το πέρας των παρακολουθήσεων και κατόπιν εξετάσεων έλαβε την πιστοποίηση για την χρήση των πειραματόζωων σύμφωνα με την FELASA
8. Τo 1o Johns Hopkins and Patras Universities Neuroscience Symposium. Stem cells and the Nervous System stem cell Niches, Transplantation, Biotechnology May 2010
9. Τον Φεβρουάριο του 2011 έως και τον Μάρτιο 2012 και μετά από πρυτανική Πράξη (εκπαιδευτική άδεια), ασκήθηκε ως παθολόγος ένα χρόνο γενική παθολογία στο ΠΓΝΘ ΑΧΕΠΑ στην Πανεπιστημιακή προκειμένου να λάβει τον Τίτλο της ειδικού Δερματολόγου.
10. Τον Σεπτέμβριο του 2012 παρακολούθησε εξειδικευμένα σεμινάρια πρώτων βοηθειών προκειμένου να λάβει την πιστοποίηση της αναγνωρισμένη εκπαιδεύτριας Πρώτων Βοηθειών
11. Τον Οκτώβριο του 2012 έως Δεκέμβριο 2016 στα πλαίσια της εκπαιδευτικής της άδειας υπηρέτησε ως υπεράριθμη ειδικευόμενη στο ΠΓΝΘ Αφροδισίων και Δερματικών Παθήσεων.
12. Τον Ιούνιο του 2012 παρακολούθησε κατόπιν αιτήσεως σεμινάριο για την συγγραφή ερευνητικών προτάσεων το οποίο διοργανώθηκε από την Επιτροπή Ερευνών του ΑΠΘ
ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ
1. Το διάστημα από 28 Νοεμβρίου έως και 12 Δεκεμβρίου 2004 εκπαιδεύτηκε στο εργαστήριο Παρασιτολογίας του Ιατρικού Τμήματος του Πανεπιστημίου της Κολωνίας σε μοριακές τεχνικές.
2. Το διάστημα 5-12-2016 για 15 ημέρες εκπαιδεύτηκα στο εργαστήριο περιοδοντολογία του Οδοντιατρικού Τμήματος του Πανεπιστημίου της Κολωνίας σε μοριακές τεχνικές και τεχνικές απομονώσεις γονιδιακού υλικού ιού hpv
Συμμετοχή σε χρηματοδοτούμενα προγράμματα
3. Όργανα υψηλής τεχνολογίας που εφαρμόζονται στην Ιατρική.
4. Πρόγραμμα ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΛΗΣ ΙΙ με θέμα : Τεχνικές ελέγχου της υγιεινής και ασφάλειας ατόμωνπου βρίσκονται στο εργασιακό και αστικό περιβάλλον.
5. Mermaid : Εκπαίδευση ιατρών στην τηλεϊατρική για την υποστήριξη των αναγκών των φυλακών Κορυδαλλού
6. Συμμετοχή σε πρόγραμμα της πρυτανείας για διοικητική υποστήριξη ως Γιατρός του Α.Π.Θ .
7. Ευαισθητοποίηση ακαδημαϊκών δασκάλων σε θέματα αναπηρίας: βελτιώσεις μέσω e – learning (DAE –e-learning – Disability awareness of academic teachers: improvements through e- learning). Education and Culture DG, Lifelong Learning Programme, Leonardo Da Vinci. Επιστημονικώς υπεύθυνος: Πανεπιστήμιο Jajiellonian της Κρακοβίας στην Πολωνία. Διάρκεια υλοποίησης 1.1.2012 – 31.10.2013
8. Το 2014 μετά από προκήρυξη (υπ’αριθμ. 26669/14 προκήρυξη) διαγωνισμού της επιτροπής ερευνών για Ενίσχυση της Ερευνητικής Δραστηριότητας στο Α.Π.Θ υπέβαλα πρόταση με θεμα : «Μελέτη της δράσης του εκχυλίσματος του φυτού Crocus Sativus Linneaus σε in vivo μοντέλο χημικώς επαγόμενης ρευματοειδούς αρθρίτιδας ».
9. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα «Δημιουργία υπέρ-περιφερειακού Δικτύου Εθνικών Κέντρων ΙατρικήςΕκπαίδευσης με έμφαση στη βασισμένη στο πρόβλημα μάθηση και τους Εικονικούς Ασθενείς.»
10. Δια βίου μάθησης & κατάρτισης ΑΠΘ : «ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ & ΣΑΠΩΝΩΝ»
11. Πρόγραμμα SUCR E με συμμετοχή του Πανεπιστημίου της Κολωνίας (Universität zu Köln), το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ (Vrije Universeteit Amsterdam) καθώς και το Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες (Greek Council for Refugees). Πρόκειται για μια διετή Στρατηγική Σύμπραξη (Strategic Partnership) στη Βασική Δράση z2 (ΚΑ2) της Ανώτατης Εκπαίδευσης http://sucre.auth.gr/el/consortium
12. Συμμετοχή σε ερευνητικό πρόγραμμα με τίτλο Έργου: Διακριτική και Διαλειτουργική Φροντίδα\Υγείας για την Τρίτη Ηλικία.
REVIEWER ΣΕ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
1. Τα τελευταία χρόνια είναι reviewer σε τρία διεθνή περιοδικά :
o Hippokratia
o Science and Education Publishing
o International Journal of Psychophysiology .
2. Τα τελευταία χρόνια είναι μέλος του editorial board του περιοδικού: Research in Psychology and Behavioral Sciences ISSN (Print): 2333-4371 ISSN (Online): 2333-438X Website: http://www.sciepub.com/journal/RPBS
ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (Εθελοντικές στην πανεπιστημιακή κοινότητα)
1. Ως μέλος της ομάδας ΟΔΑΚ συμμετέχει ενεργά στις δράσεις της ομάδας και τα δύο τελευταία χρόνια υπήρξε εκπαιδεύτρια της ομάδας σε θέματα Παροχής πρώτων βοηθειών με εισηγήσεις που ανέρχονταν στις οκτώ ώρες ανά έτος.
2. Στα πλαίσια της εθελοντικής δράσης και σε συνεργασία με την ομάδα ΟΔΑΚ πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια Παροχής Πρώτων βοηθειών στην Παιδαγωγική σχολή στο τμήμα Νηπιαγωγών και εντάχθηκε στο πρόγραμμα της πρακτικής τους άσκησης. Τα σεμινάρια αυτά αφορούσαν όλους τους φοιτητές του τμήματος και ανέρχονταν σε 32 ώρες το εξάμηνο.
3. Μέλος επιτροπής διδακτορικών διατριβών του Α.Π.Θ
4. Μέλος της Επιτροπής Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας του Α.Π.Θ
5. Μέλος της Επιτροπής Φοιτητικών ζητημάτων του Α.Π.Θ
6. Μέλος του Διοικητικού (ταμίας για σειρά ετών) και απλό μέλος της Ιατρικής Εταιρείας Θεσσαλονίκης http://www.ieth.gr/